środa, 23 grudnia 2020

"Świąteczne nieporozumienie"- Katarzyna Bester

Autor: Katarzyna Bester
Tytuł: Świąteczne nieporozumienie
Liczba stron: 248
Data wydania: 2020 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Źródło: egzemplarz recenzencki (księgarnia Tania Książka)




Czasami wspominam na moim blogu jak mocno nie przypadają mi do gustu książki, których autorami są Polacy, a bohaterami- osoby mieszkające za granicą. Nie wiem dlaczego mi to tak przeszkadza. Czy ta nowość, powieść "Świąteczne nieporozumienie" przekonała mnie do takich pozycji? Sprawdźcie!
Mogę zdradzić jedno: to chyba najszybciej przeczytana przeze mnie książka! Jej "połknięcie" zajęło mi raptem dwie godziny i nie był to stracony czas.
Główną bohaterką jest Harper. Na początku dowiadujemy się, że z powodu opóźnionego wyjazdu zmuszona jest wynająć na krótki czas mieszkanie. Wskutek zbiegu okoliczności, choć na początku miała mieszkać sama- zyskuje współlokatora. Co się wydarzy? Czy to wydarzenie zmieni jej życie?
Z zaciekawieniem przeczytałam tę powieść oraz poruszone w niej wątki. Postawa Harper pokazuje, że czasem warto wszystko postawić na jedną kartę oraz zawalczyć o swoje. Dodatkowo- widzimy, że z nieprzewidzianych sytuacji może wyniknąć coś dobrego.
"Świąteczne nieporozumienie" to powieść, którą z pewnością mogę polecić. Jest taka, jak to wcześniej wspomniałam- do połknięcia. Przyjemna w czytaniu, wciągająca, odprężająca.
Dla mnie był to idealny wstęp, idealne rozpoczęcie sezonu świątecznych książek. Pomyśleć, że natknęłam się na nią przypadkiem, za- za sprawą księgarni Tania Książka. Z pewnością sięgnę po poprzednią powieść autorki (oraz oczywiście- po kolejne, jeśli powstaną).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz