środa, 1 grudnia 2021

"Nasze piękne chwile", "Tyle jeszcze przed nami" - Natalia Sońska [T. 2] i [T. 3]

Autor: Natalia Sońska
Tytuł: Nasze piękne chwile [t.2]
Liczba stron: 384
Data wydania: 2021
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Źródło: zakup


Autor: Natalia Sońska
Tytuł: Tyle jeszcze przed nami
Liczba stron: 408
Data wydania: 2021
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Źródło: egzemplarz recenzencki (księgarnia Tania Książka)


Moje życie pełne jest paradoksów. Zaczęłam się lepiej czuć z pisaniem, czuję, jak słowa same płyną spod moich palców, a tak rzadko ostatnio tutaj bywam. Planuję oczywiście to nadrobić, ogarnąć się wreszcie z życiem i pojawiać się częściej. Nie ma takiej możliwości bym z bloga zrezygnowała: to kawał mojego życia, a dokładniej - 11 lat (tyle właśnie minęło 16 listopada). Trochę trudno w to uwierzyć, prawda?

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch książek jednej z moich ulubionych polskich autorek: Natalii Sońskiej. Należą one do kategorii "książki dla kobiet". Tom drugi nabyłam w księgarni (oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zakupiła też innych książek); ostatni, trzeci zaś otrzymałam do recenzji w ramach współpracy z Taniaksiążka.pl. Czy już wspominałam, że je uwielbiam? Jeśli tak - moje zdanie się nie zmienia!

"Nasze piękne chwile" to druga część trylogii ( i oczywiście - bestseller!). Po lekturze pierwszej czytelnik zadawał sobie pytanie, w jak zostanie poprowadzona akcja w kolejnym tomie, czy będą to dalsze losy bohaterki? Udzielę Wam odpowiedzi - Natalia pojawia się wielokrotnie, jest także wspominana, jednak najwięcej uwagi skupia się na Michale. To właśnie jego historię poznajemy, jesteśmy towarzyszami w chwilach wesołych i smutnych.

Tom trzeci: "Tyle jeszcze przed nami" (jak już wspominałam - będący egzemplarzem recenzenckim) przeczytałam jednym tchem. Okazał się on jednym z ciekawszych (gdyby ktoś kazał mi wybierać, która historia z tej serii najbardziej przypadła mi do gustu miałabym trudny orzech do zgryzienia, postawiłabym chyba na 1 i 3).
Historia Magdy jest niezwykle ciekawa. Czytałam ją z zapartym tchem! Autorka poruszyła w powieści interesujące tematy, takie jak rozpoczynanie życia po rozpadzie związku, próby nawiązania nowych relacji, wspomina się także o wypalaniu uczuć. Czytelnik dowie się także (mam nadzieję, że nie zdradzę zbyt wiele), że po burzy zawsze wychodzi słońce.
W tej historii jest coś jeszcze: tłem jest praca Magdy w restauracji oraz jej pracoholizm. Jedno jest pewne: ta książka z pewnością wiele razy Was zaskoczy!

Seria jest niezwykle ciekawa. Jak dowiadujemy się przy okazji lektury kolejnych tomów: każdego bohatera coś ze sobą łączy, każdy pojawia się w innych tomach. Zarówno Natalię, jak i Magdę z Michałem łączyło uczucie. Jak to wszystko się rozwiązało? Czy w powieściach pojawia się zazdrość oraz intrygi? Rzecz jasna - nie zdradzę, ale zaproszę do lektury, te pozycje są naprawdę warte przeczytania!

Nigdy się nie zawiodłam na powieściach Natalii Sońskiej - są one gwarancją mile spędzonego czasu. Historie, które otrzymuje czytelnik wciągają i wzruszają, często także odłożyć książkę i wrócić do świata rzeczywistego, choćby do pracy.

1 komentarz:

  1. To mogą być książki dla mnie :) Od siebie polecam fantastyczną książkę "Pani siedmiu bram", która jest bardzo wciągająca i pozwala chociaż na chwilę oderwać się od paskudnej jesiennej pogody :)

    OdpowiedzUsuń