poniedziałek, 1 października 2012

"Koszmarne piękno"- Heidi Hassenmuller

Autor:Heidi Hassenmuller
Tytuł: Koszmarne piękno
Liczba stron: 160
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza FOKA

To kolejna pozycja z serii "Biblioteka młodych", która trafiła w moje ręce ( a na półce czeka jeszcze kilka). Tym razem nie będzie tak przyjemnie.
Owszem, podobało mi się nawet, ale jakoś nie do końca mi pasowała. Przede wszystkim akcja toczyła się za wolno, no i nie była tak  poruszająca jak poprzednie. Podejmowała wprawdzie trudny temat przeżycia w modelingu, ale nie było tego co się spodziewałam, zwłaszcza po książkach, które wcześniej przeczytałam. Chyba przyzwyczaiłam się do czytania o wielkich problemach, trudnościach w ich rozwiązaniu.
No i zakończenie- jak dla mnie? Jakieś dziwne, ja chciałam czegoś więcej. Koniec mnie po prostu zaskoczył.
Reasumując, książka słaba, po autorce spodziewałam się więcej. Początkowo nawet mnie zaciekawiła książka, potem stała się monotonna, a gdy akcja znów się rozkręciła szu! Koniec.
Co mi się podobało? Okładka, a właściwie jej kolorystyka, bo twarz z tyloma kolczykami to niekoniecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz