niedziela, 15 maja 2011

"Gumowe rękawice czy fajne buty"- Faith Bleasdale



Autor: Faith Bleasdale
Tytuł: Gumowe rękawice czy fajne buty
Liczba stron: 411
Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Faith Bleasdale swoją książką "Garnitury w prążki" wysoko postawiła poprzeczkę. Sięgając po "Gumowe rękawiczki czy fajne buty" spodziewałam się czegoś podobnego, a nawet lepszego. Rozczarowałam się. Główna bohaterka jest irytująca, a jej ambicje jak dla mnie dziwne.
Irytuje mnie to, że cały czas rozpacza po rozstaniu z chłopakiem chociaż minął niemal rok. Rozumiem, że Ben postąpił niezbyt ładnie zrywając w dzień rozdania dyplomu na wyższej uczelni zmieniając tym samym najlepszy dzień w życiu Ruth w najgorszy, a więc tym bardziej powinnadać sobie z nim spokój. Ale nie potrafię pojąć tego rozpamiętywania, rozpaczania, zabawy innymi mężczyznami. Jak już wspominałam inną sprawą są ambicje naszej bohaterki.
Myślicie na pewno, że wygórowane. Otóż nie, Ruth ma ambicje zostać kurą domową, kobietą niepracującą
z bogatym mężem. Dużo kobiet marzy o mężu, który ma pieniądze, ale nie poprzestają na tym. Chcą pracować, zarabiać, mieć własne życie, ale złota klatka to nie dla nich.
Ruth szuka partnera na dłużej wszędzie, w pubach, w pracy- tak, pracuje, ale tylko dlatego żeby rodzice nie marudzili no i żeby osiągnąć swój cel. Przy okazji ma wiele wpadek, również łóżkowych bo nie jest niestety osobą stałą w uczuciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz