środa, 22 listopada 2017

"Tajemniczy brat"- Virginia Cleo Andrews

Autor: Virginia Cleo Andrews
Tytuł: Tajemniczy brat
Liczba stron: 384
Data wydania: 5 lipca 2016 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Po pierwsze- przepraszam Was moi czytelnicy za moje blogowe milczenie. W moim życiu trochę się pozmieniało i nie ukrywam, że miałam trochę kłopotów z ogarnięciem tych zmian. Zaległości mam mnóstwo, ale liczę, że niedługo uda mi się je ogarnąć. Na pewno dam radę!
Czasem bywa tak (i niejeden raz jeszcze będę o tym pisać), że pewna sukcesu sięgam po książkę nie interesując się jej opisem. Bo po co, bo znam autora, bo znajdzie się jeszcze więcej powodów takiego stanu rzeczy. Często w takich sytuacjach zdarzają mi się pomyłki, którymi jestem niesamowicie zaskoczona ponieważ spodziewałam się czegoś zupełnie innego, kto inny miał być bohaterem. .
W tym przypadku myślałam, że będzie to kolejny tom bestsellerowej serii "Kwiaty na poddaszy"- wspomnienia pisane przez Kristin, która znalazła pamiętnik Chrisstophera, chłopca uwięzionego na poddaszu. Poprzednie tomy ogromnie mi się podobały, jeśli zaś chodzi o "Tajemniczego brata" to jakoś nie mogłam się w tej powieści "zatracić". Owszem, było ciekawie, ale tylko tyle.
Czytelnicy główną bohaterkę, nastolatkę, poznają w momencie dla niej tragicznym- gdy traci brata. Jednak dziadek Clary Sue w szpitalu zainteresował się chłopcem, którego ktoś chciał otruć. Jaką skrywa chłopiec? Czy uda się mu pomóc?
Nie ukrywam- to co przeżywa młoda dziewczyna jest trudne. Nie dość, że musi zmagać się z żałobą u tęsknotą za ukochanym bratem to jeszcze w jej domu pojawia się "intruz" któremu trzeba poświęcić wiele uwagi. Można zrozumieć co ona przeżywała choć tak naprawdę jest to trudne do wyobrażenia. Szczerze mówiąc- nie rozumiem postępowania bliskich Clary Sue. W momencie kiedy ona potrzebowała wsparcia pokazywano jej, że to co przeżywa nie jest tak ważne jak przybycie nowego domownika (który dla niej wziął się znikąd) oraz rozdrapywanie ran nadając chłopcu imię zmarłego brata.
Czy jesteście gotowi przejść do świata Clary Sue? Co Was tam spotka? Zdradzę malutką tajemnicę- tu nie ma aż tak bardzo skomplikowanych powiązań rodzinnych jak w innych książkach Virginii Cleo Andrews. Tu najważniejsza jest tajemnica chłopca cierpiącego na amnezję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz