niedziela, 7 stycznia 2018

"Dom pełen słońca"- Karolina Wilczyńska

Autor: Karolina Wilczyńsk
Tytuł: Dom pełen słońca
Liczba stron:  314
Data wydania: 27 września 2017 r.
Forma:  książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Czwarta Strona
Źródło: egzemplarz recenzencki

Szósty tom serii "Stacja Jagodno". Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia co do książki- chyba jestem już odrobinę zmęczona wyżej wspomnianą serią. Tym razem, mimo, że było dość interesująco- nie mogłam do końca "zatopić się" w lekturze". Co na to miało wpływ- nie wiem bo naprawdę "Dom pełen słońca" zaciekawił mnie.
Polubiłam bohaterkę tego tomu, losy poprzednich ( bo musicie wiedzieć, że z każdym tomem jest ich więcej) również nie okazały się nużące. Zdradzę, że od samego początku irytowała mnie postać Sylwii. Wiedziałam, że nie powinno tak być i że w jej zachowaniu jest coś głębszego. To, jak rozmawiała z partnerem nie zwiastowało nic dobrego. Czy wizyta w urokliwym Jagodnie zmieni jej życie, czy zrozumie ona co w życiu jest ważne?
Myślę, że warto sięgnąć po tę powieść Karoliny Wilczyńskiej (i oczywiście po inne też). Ma ona swój niepowtarzalny klimat, lekko się je czyta więc lektura jest tylko przyjemnością.
Podoba mi się, że z każdym kolejnym tomem powiększa się grono bohaterów, ich wątki ewoluują, są rozszerzane.
Ciekawi mnie zwłaszcza, jak zakończą się trzy z nich: dotyczący Małgosi i wójta, Katarzyny i jej rodziny oraz Jadwigi. Jak widać... brak tu tych głównych, nie wspomniałam o Tamarze czy Marzenie.
Docierają do mnie wieści, że seria "Stacja Jagodno" m liczyć siedem tomów, a więc wygląda na to, że już niedługo poznamy wszystkie tajemnice Jagodna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz