poniedziałek, 14 stycznia 2019

"Wróżka mimo woli"- Ewa Zdunek t. 3

Autor: Ewa Zdunek
Tytuł: Wróżka mimo woli (t. 3)
Liczba stron: 400
Data wydania: 2017 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo W.A.B
Źródło: egzemplarz recenzencki


Nie znałam wcześniej tej książki, ani autorki. W oczy rzuciła mi się okładka oraz trochę zaciekawił opis. Czy warto sięgnąć po tę pozycję?
Uczciwie powiem- nie wiem. Zwykle daję drug szansę autorowi, w tym przypadku też tak będzie.
Niezbyt dobrze wspominam tę powieść.
Pierwsze zaskoczenie (i błąd, który popełniam coraz częściej)- to już trzeci tom. Nic w tym dziwnego, ale ja nie czytałam poprzednich dwóch! O tym, że to kontynuacja dowiedziałam się w trakcie lektury. Być może to też miało jakiś wpływ na mój odbiór.
Druga rzecz- okładka. Moim zdaniem informuje ona czytelnika, że ta pozycja jest dla młodzieży, czyli wprowadza w błąd. A nawet ładna jest.
"Wróżka mimo woli" to 3 część opowieści o wróżce Emilii, która tym razem rezygnuje z kariery i zaczyna pracę w zakładzie pogrzebowym połączonym z pralnią.
Kolejna książka na podobny temat. Zwykle gdy na taką trafiam- nie jest w moim guście choć staram się dać bohaterom szansę, przeniknąć w ich świat.
Podsumowują, powieść nie dla mnie (choć kiedyś może do niej wrócę) tylko dlatego, że nie jest to mój klimat. Wam moi czytelnicy- może się spodobać, jest dobrze napisana. No i proponuję jednak nie popełniać mojego błędu i zacząć od pierwszego tomu.
Ta recenzja jest dla mnie bardzo trudna, ciężka do napisania. Nieznajomość I i II części bardzo mi to utrudniała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz