czwartek, 31 marca 2011

"Chińska lalka"-Chun Sue



Autor: Chun Sue
Tytuł: Chińska lalka.
Lczba stron: 196
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

O tej książce będzie krótko. Nie zachwyciła mnie, ba przeczytałam ją bo już zaczęłam, a staram się zawsze doczytać do końca, nawet jak coś mnie nudzi. Po prostu jakoś nie potrafię odłożyć nieprzeczytanej książki.
O czym ona jest? Jest książką autobiograficzną, sama autorka opisuje swoje życie, kiedy miała piętnaście lat. Pisze o miłości, nienawiści do szkoły, o relacjach z rodzicami. Jest buntowniczką.
Przy okazji można dowiedzieć się czegoś o Chinach.
Myślę, że trochę przesadza. Jest też osobą zimną.
Nie, zdecydowanie nie zyskała mojej sympatii. Przesadza  z decyzjami dotyczącymi szkoły: nie może się zdecydować, czy w niej zostać, czy na zawsze opuścić. Chce coś osiągnąć, ale nic nie robi w tym kierunku, wydaje się, że nie chce zmieniać swojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz