środa, 20 kwietnia 2011

"Intymne sekrety dziewcząt"- Kathy Lette



Autor: Kathy Lette
Tytuł: Intymne sekrety dziewcząt
Liczba stron: 223
Wydawnictwo: Wydawnictwo Albatros.

O tej książce będzie krótko. Niestety nie spodobała mi się, miałam po prostu mylne wyobrażenie o niej. Patrząc na okładkę i napis na niej spodziewałam się, że będzie to książka o amerykańskich nastolatkach, ich pierwszych miłościach, seksie. Tymczasem bohaterkami jest kilka australijskich dziewcząt z problemami, buntowniczek, kilka z nich uciekło z domu. Opisują swoje życie seksualne, nie szczędząc przy tym szczegółów i używając ordynarnych słów, tak, że chwilami nie dawało si ę tego czytać bo było to żenujące. Jedną z takich historii jest historia dziewczyny, która ma stosunki seksualne z całą drużyną piłkarską, ma też dwoje dzieci. Niektóre mieszkały w komunach czyli w niezamieszkałych mieszkaniach wraz z wieloma innymi, gdzie narkotyki i różne dziwne osobliwości (coś a'la guru sekty) były na porządku dziennym.
Zdarza mi się czytać taką literaturę, jednak jeszcze nie trafiłam na książkę, w której seks byłby traktowany bardziej przedmiotowo niż w tej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz