niedziela, 15 lipca 2012

"Malowany welon"- W. Somerset Maugham

Autor: W. Somerset Maugham
Tytuł: Malowany welon
Liczba stron: 287
Wydawnictwo: Zwierciadło

"Malowany welon" to zupełnie nieprzewidywalna książka. Nie sprawdziło się nic, o czym myślałam na początku gdy dana sytuacja miała miejsce. Nie wiem również co myśleć o głównej bohaterce Kitty. Nie chcę jej oceniać, ale na początku nie wzbudziła mojej sympatii. Zdrada jest czymś nagannym i nie należy jej pochwalać. I wcale nie czułam satysfakcji z biegu wydarzeń, tego że dostała nauczkę.
Udało mi się tylko przewidzieć jedną rzecz- to jak zachowa się jej kochanek.
Również postawa męża Kitty jest inna od postaw innych zdradzonych mężów. To, jak "ukarał Kitty było również interesujące, takie inne.
Cóż, myślę, że warto poczytać, także polecam książkę, a jeśli trafię na inne tego autora to również postaram się przeczytać bo trzeba przyznać, że pisze ciekawie. Dodatkowy plus, jest taki, że akcja  książki jest osadzona w latach 20'tych XX wieku, a ja takie książki bardzo lubię.

1 komentarz:

  1. Póki co widziałam tylko film. ;) Z wielką chęcią przeczytam książkę.
    Serdecznie pozdrawiam i dodaje do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń