niedziela, 25 listopada 2012

"Zeszyt w kratkę"- Ks. Jan Twardowski

Autor: Ks. Jan Twardowski
Tytuł: Zeszyt w kratkę
Liczba stron:166
Wydawnictwo: Wydawnictwo Święty Wojciech

Bardzo lubię twórczość księdza Twardowskiego. Pierwszą styczność z jego poezją miałam dawno temu, gdy byłam jeszcze dzieckiem/ Teraz postanowiłam do niej wrócić. Tym razem trafiło na książkę dla dzieci, ale to na pewno nie będzie ostatnia, z którą mam do czynienia.
"Zeszyt w kratkę" to książka, w której autor opowiada dzieciom o wierze. Znajdziemy tam opowieści, ale też wierszyki. Bardzo mi się podobały, zresztą jak i inne, które napisał ksiądz Jan.
Można z niej wyciągnąć wnioski, pokazuje jak żyć. Autor tłumaczy dzieciom zawiłości wiar, uczy też, jak ważne jest, aby być dobrym dla innych.
Bardzo podobała mi się też okładka, a ilustracje w książce były wykonane w jednym kolorze, imitującym sepię. To wszystko tworzyło niepowtarzalny klimat!
Opowiadaniom nie brak też humoru, dlatego polecam do przeczytania nie tylko dzieciom, ale też rodzicom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz