piątek, 18 sierpnia 2017

"Powtórka z miłości"- Clare Swatman

Autor: Clare Swatman
Tytuł: Powtórka z miłości
Liczba stron: 392
Data wydania: 11 lipca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Z ręką na sercu przyznaję się Wam: nie lubię takich książek. Wierzę, że wiecie, że nie lubię gatunku SF, a także powieści, w których niektóre wydarzenia są totalnie nierealistyczne choć ją czytając można mieć wrażenie, że to, co dzieje się w książce mogłoby się wydarzyć w realnym świecie.
Do "Powtórki z miłości" miałam dwa podejścia. A i tak byłam pewna, że nie uda mi się jej przeczytać, że zostanę przez nią "pokonana". Wprawdzie udało się i dziś mogę się z Wami podzielić jej recenzją, ale naprawdę mało brakowało bym ją po raz drugi (i ostatni) odłożyła.
Początek to "mocne" uderzenie. Nasza bohaterka jest zirytowana zachowaniem męża. Kłócić się nie kłócą, ale idąc do pracy rozstaje się z nim w złym humorze (potem oczywiście wyjaśnia się skąd takie zachowanie). Kobieta nie spodziewa się (bo takich rzeczy nie da się przewidzieć), że tego dnia wydarzy się tragiczny wypadek.
Wiele osób oddało by wszystko by po raz kolejny przeżyć życie, by móc zmienić bieg wydarzeń. Zoe otrzymała taką szansę. Jesteśmy świadkami jej podróży w czasie. Po raz drugi przeżywa te kilkanaście lat znajomości oraz związku jej i Eda.
Do samego końca nie byłam pewna jak ocenić tę książkę. Na końcu wydarzyło się jednak coś, co mnie zaskoczyło. To sprawiło, że zmieniłam zdanie i zamiast negatywnej recenzji pojawiła się częściowo pozytywna. O co chodzi? Oczywiście nie zdradzę Wam: rozwiązanie jest tylko jedno: sięgnąć po powieść i ją przeczytać.

1 komentarz:

  1. Jeszcze bardziej spotęgowałaś moją ochotę na tę lekturę, bo jestem ciekawa, jakie wrażenie wywrze na mnie.

    OdpowiedzUsuń