czwartek, 7 lutego 2019

"Odnajdę Cię", "Zostań ze mną"- Anna Karpińska

 Autor: Anna Karpińska
Tytuł: Odnajdę Cię
Liczba stron: 432
Data wydania: 9 marca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki










Autor: Anna Karpińska
Tytuł: Zostań ze mną
 Liczba stron: 448
Data wydania: 8 sierpnia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki






 Czasami człowiek popełnia błędy. Ja popełniłam je w przypadku książek Anny Karpińskiej z cyklu "Księgarnia pod flisakiem". Nie wiedzieć czemu- nie miałam ochoty na lekturę mimo, że przecież książki tej autorki bardzo sobie cenię i nie przejdę obok nich obojętnie. No i chyba jeszcze na żadnej się nie zawiodłam, a trochę ich było.
Dagmara to młoda kobieta, która po śmierci matki odziedziczyła księgarnię. Mimo, że początkowo jej nie chciała- urokliwe miejsce sprawia, że zmienia decyzję. Jej dzieciństwo nie było idealne, a kontakty z matką- tylko dobre.
Drugą bohaterką jest Bożena, starsza od Dagmary, a w momencie gdy ją poznajemy otrzymuje informację, która zmienia jej życie. To, czego się dowiedziała skłania ją do wyjaśnienia tajemnicy przed lat.
Książka, mimo, że dość przewidywalna (ale przyjemna do czytania) ma dla czytelników wiele cennych nauk.
Przede wszystkim pokazuje jak trudno jest wybaczać i jaki wpływ ma to na człowieka. Dużo mówi się też o zaufaniu. Pojawia się również wątek miłosny, lecz nie jest on najważniejszy, nie gra pierwszych skrzypiec.
Na początku pisałam o popełnianiu błędów. Ze swojego doświadczenia powiem, że coś, co może wydawać się złym wyborem, wcale takim nie jest. Fakt, sięgnęłam po powieści Anny Karpiińskiej dość późno (te, o których dziś piszę), ale wyobrażam sobie, jaka zła byłabym, gdybym musiała czekać na kolejną część, jakby przerwano mi w bardzo ciekawym momencie.Tak więc- nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło.
Polecam! Bardzo cenię sobie książki pani Ani, mam nadzieję, że i Wam się one podobają..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz