poniedziałek, 8 sierpnia 2011

"Wystrzałowa licealistka"- Gaja Kołodziej



Autor: Gaja Kołodziej
Tytuł: Wystrzałowa licealistka
Liczba stron: 280
Wydawnictwo: Lucky

Spodziewałam się czego innego…  Zupełnie innego.  Już okładka i tytuł  powinny mi dać do myślenia, ale nie, nic nie podejrzewałam. Patrząc na tytuł spodziewałam się zwyczajnej książki o zwyczajnej nastolatce i opowieści o jej zwyczajnym życiu. Nawet pierwsze strony utwierdziły mnie w tym przekonaniu.
Ale akcja rozwinęła się szybko.
Melania, a właściwie Mel, jak każe się nazywać, to normalna dziewczyna, maturzystka.  Ale pewnego dnia zostaje jej zaproponowane bycie agentką. Tak, nie pomyliłam się, agentką. Wtedy rozpoczyna się jej nowe życie. W tym momencie, powiem, że autorka ma u mnie dużego plusa, za to, że ukazała Mel jako normalną dziewczynę, bez żadnych supermocy czyniąc ją tylko „agentką”
Książka bardzo mi się podobała, jest świetnie napisana. Pełna humoru i śmiesznych sytuacji. Bardzo podobała mi się postać głównej bohaterki chociaż na mój gust zbyt często i czasami niepotrzebnie wykorzystywała swój urok osobisty.
I jeszcze kilka słów o dialogach: świetne, przy niektórych nie sposób było się nie roześmiać.  Także nie żałuję, że na nią trafiłam i że okazała się inna niż przypuszczałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz