wtorek, 19 lipca 2011

"Zakupy- moja miłość"- Sophie Kinsella



Autor: Sophie Kinsella
Tytuł: Zakupy- moja miłość
Liczba stron: 382
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

To jedna z książek, która ostatnio mi się spodobała i nie mogłam się od niej oderwać, a gdy już musiałam robiłam to z trudem.
Rebeca jest mi bliska ponieważ ja też (pewnie jak większość kobiet) uwielbiam zakupy- no może nie na taką skalę jak ona, no i nie mam tylu pieniędzy ile bohaterka, ale dostrzegam kilka podobieństw między nami. Rebece nigdy nie brakowało pieniędzy, a jej hobby można nazwać zakupoholizmem- co zobaczy nasza bohaterka to musi mieć- często w różnych kolorach, wariantach no i od najlepszych firm. Nie zdaje sobie sprawy, że jej „hobby” utrudnia życie (np. nie miejsca na kupowane rzeczy w mieszkaniu), traci mnóstwo pieniędzy używając kilku kart kredytowych. Rebeca ostatecznie musi ograniczyć i zmieścić się
w wydzielonym budżecie. Należy też dodać, że bohaterka nie ma żadnych problemów, wiedzie beztroskie życie, ale jak zawsze tylko do czasu… Do czasu gdy pewnego dnia dowiaduje się, że ma siostrę.
Tak jak już pisałam książka jest idealną pozycją do zrelaksowania się, pełna humoru
i wydarzeń- a więc nie można się przy niej nudzić. . Na początku Rebeca wydaje się być irytująca, a wręcz infantylna, ale to tylko pierwsze wrażenie. W miarę upływu czasu
okazuje się ona miłą dziewczyną, która po prostu pragnie bratniej duszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz