czwartek, 30 lipca 2020

"Anioły z Lovely Lane"- Nadine Dorries [t.1]

Autor: Nadine Dorries
Tytuł: Anioły z Lovely Lane [t. 1]
Liczba stron: 488
Data wydania: 2019 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Zanim sięgnęłam po pierwszą książkę z serii "Pielęgniarki" czyli po "Anioły z Lovely Lane" nie raz i nie dwa słyszałam opinię o nich. Zawsze były to opinie pozytywne. Dodatkowo, w innych książkach wydawnictwa Prószyński i S-ka znalazłam też ich reklamę. Okładki serii przyciągają wzrok, zachęcają do przeczytania, pokazują też, że akcja może mieć miejsce w przeszłości. To się sprawdziło, nasze bohaterki żyją w latach 50-tych XX wieku (wspomina się również o czasach II wojny światowej).
Myślę, że tę książkę mogę polecić każdemu, kto ceni sobie powieści obyczajowe. Bohaterkami są młode dziewczęta uczące się w szkole dla pielęgniarek i mające praktyki w szpitalu. Czytelnik towarzyszy im w pracy, w szkole i w domu dla uczennic. Towarzyszy im w smutkach i radościach.
Bohaterkami są młode dziewczęta, a więc i w pierwszych miłościach.
Początkowo nie mogłam odnaleźć się w akcji, jednak w miarę upływu stron było coraz lepiej. 
Na pewno z ciekawością sięgnę po kontynuacje, po kolejne tomy. "Anioły z Lovely Lane" okazały się naprawdę interesujące, a kolejne tytuły pokazują, że może być jeszcze ciekawiej. Czy ukaże się więcej tomów niż cztery? Na razie nie mam takich informacji, lecz na pewno będę śledzić zapowiedzi.

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta serie ze względu na społeczno-obyczajowe wątki, ale trochę się obawiam, czy nie jest aby zbyt hm... Cukierkowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tom bardzo mi się podobał. Drugi czeka już na półce. :)

    OdpowiedzUsuń