wtorek, 12 sierpnia 2014

"Dla Ciebie wszystko"- Katarzyna Michalak

Autor: Katarzyna Michalak
Tytuł: Dla Ciebie wszystko
Liczba stron:  303
Data wydania: 28 sierpnia 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Dziś mam przyjemność przedstawić Wam przedpremierową recenzję książki "Dla Ciebie wszystko". Cieszę się, że mogłam ją przeczytać przed oficjalnym wydaniem bo uważam, że naprawdę warto.
Dla mnie jest o wiele ciekawsza niż dwie poprzednie z serii owocowej czyli "Wiśniowy dworek" i "W imię miłości".
"Dla Ciebie wszystko" to dalsze losy bohaterów wyżej wspomnianego "Wiśniowego dworku" czyli Danki, Danusi i Daniela i "W imię miłości": Edwarda, Marii, Neda, Weroniki i przede wszystkim- Ani Krasko. Co wyniknie ze spotkania delikatnej i empatycznej pani doktor Ani i Daniela, hakera, który nie cofnie się przed niczym?
Uśmiech pojawił mi się na twarzy (choć nie powinien) gdy przeczytałam o oszczędnościach Edwarda, które niefortunnie zainwestował w banku Silver Gold. Bardziej wyraźnie nie można było pokazać, że to analogia do parabanku Amber Gold, gdzie mnóstwo ludzi straciło oszczędności, a cała sytuacja okazała się tragifarsą, w której trudno sprawić by oskarżony poniósł karę.
Książka wzrusza, ciekawi. Ciężko ją odłożyć. Tu bardzo polubiłam Daniela, choć wcześniej wcale nie uważałam go za kogoś wartego uwagi.
Okładka jest przepiękna, klimatyczna, a książka na pewno warta przeczytania. Ciekawe czy przewidziane są dalsze tomu serii owocowej, czy to ostatni... Ale czytelnicy, którzy lubią twórczość pani Kasi na pewno nie będą się nudzić. Już ona o to zadba.

3 komentarze:

  1. Okładka faktycznie przepiękna... Nie czytałam żadnej książki tej autorki, może jak będę miała więcej czasu to zacznę od pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedną książkę tej autorki i mocno mnie rozczarowała. Nie skreślam jej jednak całkowicie, dlatego myślę, że może kiedyś sięgnę po ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na półce pierwszą część opowieści o Ani, więc tę muszę mieć także :)

    OdpowiedzUsuń