wtorek, 5 sierpnia 2014

"Za jakie grzechy?" Anna Karpińska

Autor: Anna Karpińska
Tytuł: Za jakie grzechy
Liczba stron: 456
Data wydania: 10 lipca 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Uwielbiam książki tej autorki. Zawsze poruszy we mnie coś, z czego nie zdawałam sobie sprawy.
O czym jest ta książka? Dosłownie o wszystkim. Ale w przypadku tej pani to mi się podoba.
Bohaterką jest Alina- młoda kobieta, która w życiu przeżyła wiele i teraz wraz z koleżanką Moniką oddaje się pracy w gabinecie psychologicznym. Sama czasami śmieje się, że fajna z niej pani psycholog, która nie może poradzić sobie z życiem, rozliczyć z przeszłością.
Powyżej wspomniałam, że w książce panuje misz-masz tematowy. Jest o miłością, przyjaźni, pracy i pieniądzach.\Nie jest też zbyt nachalna .
A co spotkało Alinę jej narzeczony zdradził z siostrą bohaterki, tchórz i zrobił z niej pośmiewisko. Teraz Alina nie ma ochoty na kontakty nie tylko z siostrą, ale też z rodzicami. Uświadamia sobie, że zawsze była "tą gorszą", a rodzice jej nie doceniali.
Co w jej życiu zmieni śmierć ukochanego wuja i nieoczekiwany spadek? A bardzo dużo. Zrozumie, że "tam gdzieś w niebie" czuwa wuj i dba by jej było dobrze.
Bardzo podobał mi się wątek sensacyjny i praca w drukarni wuja. Za to problemy Moniki wydają mi się wyolbrzymione, choć wiele kobiet przeżywa to co ona. Ja osobiście postąpiłabym inaczej.
Za to okładka urzekła mnie. Te kolory, to zdjęcie...
Polecam! Naprawdę warto przeczytać tę książkę.

2 komentarze: