czwartek, 7 sierpnia 2014

"Superfacet nie istnieje. No i co z tego?"- Catherine Grey

Autor: Catherine Grey
Tytuł: Superfacet nie istnieje. I co z tego?
Liczba stron: 176
Data wydania: 15 lipca 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Amber

Wydawnictwo Amber to kolejne wydawnictwo, z którym mam przyjemność współpracować. "Superfacet nie istnieje..." to pierwsza książka, którą przekazano mi do recenzji. Niestety z powodu innych obowiązków czytelniczych musiała chwilę poczekać na swoją kolej. A i gdy ją wczoraj skończyłam to i wyjątkowo nie od razu przelałam swoje myśli w notkę.
"Superrfacet..." to poradnik, w którym opisane są wszystkie typy mężczyzn, które może spotkać kobieta. Autorka radzi by dokładnie przyjrzeć się temu, kogo poznajemy i w kim się zakochujemy. Catherine Grey pisze, że jesteśmy wyjątkowe i ma rację! A wyjątkowa kobieta musi mieć wyjątkowego mężczyznę, prawda?
Dzięki temu poradnikowi dowiadujemy się, który typ rokuje poprawę, którego po prostu kochać, a od którego uciekać jak najdalej. Przy tym ostatnim typie spotkałam się z określeniem ropuch, które bardzo mi się podoba.
Nie zgadzam się, że książka jest niesamowicie humorystyczna. Ma po prostu ciekawy i wesoły sposób przekazania informacji. Wiedza nie musi być nudna!

1 komentarz: