piątek, 5 sierpnia 2016

"Takie rzeczy tylko z mężem"- Agata Przybyłek

Autor: Agata Przybyłek
Tytuł: Takie rzeczy tylko z mężem
Liczba stron:  380
Data wydania: 20 lipca 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Czwarta Strona
Źródło: egzemplarz recenzencki


Czy ja wcześniej pisałam, że poszukując idealnej lektury sięgnę po książki Magdaleny Witkiewicz. Zapewne. Sytuacja się zmienia- do autorów, których powieści wykopię choćby spod ziemi i przeznaczę na nie ostatnie pieniądze dopisuję Agatę Przybyłek. Zadebiutowała w ubiegłym roku książką "Nie zmienił się tylko blond", a dziś, po krótkim czasie ma ich na koncie 5! To młoda, wszechstronnie uzdolniona osoba. Widzę, że dobrze czuje się w różnych gatunkach: i powieściach obyczajowych, w których łączy humor i w takich wzruszających.
Bohaterką jest Zuzanna, która gdzieś w prozie życia, pracy i opieki nad dzieckiem gdzieś zgubiła romantyzm. Próbuje go odszukać, sprawić by mąż wreszcie na nią spojrzał jak na kobietę, zabiegał. By osiągnąć swój cel jest w stanie wiele poświęcić. Czy jej się uda?
Jedno jest pewne: przy powieści nie można się nudzić! Jak wiecie, ja uwielbiam gdy akcja pędzi jak szalona, gdy ciągle coś się dzieje i przy okazji niemożliwym jest by przerwać lekturę.
Jestem zła na autorkę. Jak może kazać nam czekać na wyjaśnienie? Z jednej strony wiem, że szykuje się świetna książka (w końcu przy "Takie rzeczy tylko z mężem" zdarzało się śmiać mi w głos"), z drugiej zaś- tyle czekać?!
Serdecznie po
lecam wszystkie powieści Agaty Przybyłek- każda z nich jest warta przeczytania. Powtarzam- każda.

1 komentarz: