środa, 19 października 2016

"Cztery strony miłości"- Joanna Sykat

Autor: Joanna Sykat
Tytuł: Cztery strony miłości
Liczba stron: 288
Data wydania: 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Replika
Źródło: egzemplarz recenzencki


Do tej pory trafiłam na tylko jedną powieść Joanny Sykat, mimo, że co jakiś czas nazwisko rzucało mi się w oczy. Gdy ukazały się zapowiedzi Wydawnictwa Replika, a w nich właśnie "Cztery strony miłości" postanowiłam skorzystać z okazji i sięgnąć po kolejne jej dzieło.
Niezbyt ciekawią mnie książki, w których jest mało dialogów, męczy mnie to. Czy tym razem było inaczej?
Ogromnie się cieszę, że dziś mogę powiedzieć, że źle nie było. Historia opowiedziana przez bohaterkę (bo to ona jest narratorką) była bardzo interesująca.
Łucja jest nauczycielką muzyki. Dowiadujemy się kulis jej związku z młodszym mężczyzną. Szymon w końcu został jej mężem. Sielanka, prawda? Tak się tylko wydaje bowiem po kilku latach szczęśliwego małżeństwa nastąpił kryzys. Nie byle jaki dodam, mężczyzna wyprowadził się z sypialni. Ogromnie ciekawiło mnie skąd taka decyzja, co było tego przyczyną. Nauka płynie taka, że szczera rozmowa jest dobrym rozwiązaniem: warto rozmawiać, można wtedy uniknąć nieporozumień.
Zakończenie zaskoczyło mnie. Sytuacja, której doświadczyli bohaterowie była trudna. Nie wiem jak bym postąpiła gdyby spotkało mnie coś podobnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz