wtorek, 25 kwietnia 2017

"Barbie™. 500 naklejek", "Kraina Lodu"




Te dwie pozycje to idealne propozycje dla małych dziewczynek. Na pewno nie znajdzie się dużo osób nielubiących od popularnej od dawna „Barbie™” czy „Krainy lodu”.
Jeśli mam być szczera (a powinnam…) To mi bardziej do gustu przypadła „Barbie™”. To gruba książeczka. Znajdziemy w niej kolorowanki, ale też dużo innych rzeczy: naklejki, zadania. Jest ładnie wydana, na dobrej jakości papierze. Okładka oraz ilustracje w niej zamieszczone (oraz naklejki) są w ulubionym kolorze małych dziewczynek, różowym. Ja, dorosła nie odczuwam przesytu tą barwą co znaczy, że nie jest jeszcze tak źle :) .
Druga pozycja, którą umieszczę w dzisiejszej recenzji to „Kraina lodu”. Również spotkała się z zachwytem mojej Wiktorii (jest ona wielką fanką tej disneyowskiej bajki). Do książeczki dołączono zmywalny długopis (strony są do niego specjalnie przystosowane, śliskie). Spieszę z zapewnieniami, że to nie jest chwyt marketingowy, a prawda. On naprawdę działa, w co nie chciało mi się wierzyć. Zadania są ciekawe, starsze dziecko poradzi sobie bez problemu, młodsze… również, potrzeba tylko kogoś do czytania poleceń.
Obie pozycje są godne polecenia. Są na tzw. czasie, dotyczą ulubionych dziewczęcych bohaterek bajkowych. Dla rodzica to sposób na spędzenie wspólnego czasu z pociechą lub przeciwnie, czas wolny, który można spożytkować na wypicie kawy, pracę czy odpoczynek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz