wtorek, 25 kwietnia 2017

"Kubuś i Przyjaciele. Moja pierwsza wyklejanka'



Tytuł: Kubuś i Przyjaciele. Moja pierwsza wyklejanka
Data wydania: 2017 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Ameet
Źródło: egzemplarz recenzencki


Miło mi poinformować, że nawiązałam współpracę recenzencką z Wydawnictwem Ameet. Dziś zapraszam na recenzję jednej z książeczek, którą znalazłam w pierwszej paczce od wyżej wspomnianego wydawnictwa.
Pierwsza recenzja dotyczyć będzie „Mojej pierwszej wyklejanki”. To pozycja przeznaczona dla najmłodszych. Muszę przyznać, że zastanawiałam się czy mój siostrzeniec, który ma dwa i pół roku poradzi sobie z nią czy ona go zainteresuje na tyle by poświęcił jej choć chwilę czasu. Moje obawy okazały się bezpodstawne. Maluch był nią zachwycony! Polecenia dostosowane do wieku, piękne kolory, ciekawe zadania… czegóż chcieć więcej? Naklejki są bardzo ładne i duże.
Tak właściwie to dostrzegam tylko jeden, za to bardzo duży minus. Szybko się kończy.
Książeczka to pozycja z serii Kubuś i Przyjaciele. Nie muszę chyba mówić, że dzieci kochają tego misia?
Z przyjemnością sięgniemy po inne pozycje tego typu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz