środa, 30 września 2020

"Gotowi na wszystko"- Agata Przybyłek

Autor: Agata Przybyłek
Tytuł: Gotowi na wszystko
Liczba stron: 340
Data wydania: 2020 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Źródło: egzemplarz recenzencki (księgarnia Tania Książka)


Najpierw było Legimi. Dopiero niedawno wykupiłam abonament, toteż niewiele powieści udało mi się poprzez tę aplikację przeczytać. Niestety- moja pierwsza próba przeczytania książki "Gortowi na wszystko" okazała się fiaskiem. Na szczęście- dzięki uprzejmości księgarni Tania Książka powieść "Gotowi na wszystko" (oraz poprzednie tomy) mam w formie papierowej. Zadziwia mnie fakt, że poprzez wyżej wspomniane Legimi nie udało mi się przeczytać tej książki, zaś pozycję papierową "połknęłam" w ciągu kilku godzin, nie mogłam się od niej oderwać.
"Gotowi na wszystko"jeszcze gorąca nowość, trzeci tom znanej i lubianej przez czytelników serii "Tak smakuje miłość". Bohaterką tego tomu jest przebojowa Paula, siostra Julii, bohaterki "Recepty na szczęście". Ta młoda dziewczyna marzy o sławie. Pewnego dnia to marzenie ma szanse się spełnić- organizowany jest casting do programu "Wymarzony ślub". Jest tylko jeden problem- dziewczyna nie ma narzeczonego. Ani nawet chłopaka...
Marcel jest przyjacielem Pauli. Ostatnio trochę stracił kontakt z dawnymi znajomymi- czas spędza ze swoją narzeczoną i w pracy. Okres narzeczeństwa miał być miłym czasem, a ślub w bliżej nieokreślonej przeszłości, jednak okazało się, że nie do końca zgadza się to z wizją jego ukochanej...
Co się wydarzy? Co wymyśli Paula by wziąć udział w programie? Czy uda się jej dostać do niego? Jak rozwinie się wątek Marcela?
Uwielbiam książki pisane przez Agatę Przybyłek. Zawsze są wciągające, a poruszane wątki- interesujące. Są też dobrze napisane. Niestety-powieść  "Gotowi na wszystko" odrobineczkę, odrobinkę mnie rozczarowała. Nie poruszono moim zdaniem ważnych wątków- tego dotyczącego narzeczonej Marcela oraz pominięcie zakończenia programu.
To tak naprawdę małe minusy, bo, jak już wspominałam, książka jest naprawdę interesująca. Niestety- to chyba ostatni tom tej serii- w zakończaniu autorka nie wspomina o kontynuacji, o kolejnym tomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz