piątek, 4 września 2020

"Perska kobiecość"- Laila Shukri [t. 6]

Autor: Laila Shukri
Tytuł: Perska kobiecość [t. 6]
Liczba stron: 440
Data wydania: 2020 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Wybaczcie mi, nie będzie po kolei. Ostatnio się pogubiłam (czytając tyle książek to nietrudne) i nie do końca pamiętam czy czytałam daną pozycją, niedawno zaczęłam zapisywanie.  Gdzieś w głowie mam, że jednak zostało przeczytane niemal wszystko, co napisała autorka, ale pamięć może płatać figle.
Serie Laili Shukri towarzyszą mi już wiele lat. Swego czasu odczuwałam ogromną fascynację powieściami z motywem arabskim, toteż bardzo do gustu przypadła mi "Perska miłość"- pierwsza książka wyżej wspomnianej autorki.
"Perska kobiecość" to kontynuacja losów Joanny i Angeliki oraz ich rodzin. Bogate kobiety na wiele mogą sobie pozwolić- z powieści bije przepych, bogactwo. Nie jest dla nich problemem wylot na szybkie zakupy czy dłuższy pobyt na wyspie Bali? Lecz czy pieniądze dają szczęście? Czy Joanna jest szczęśliwa i zakochana w swoim mężu?
Tym razem czułam się znużona opisami rajskiej wyspy i jej zabytków. Pragnęłam by się coś działo, a tymczasem akcja płynęła niespiesznie. Dopiero ostatnie kilkadziesiąt stron zaspokoiło moje chęci i po raz kolejny pozostawiło niedosyt.
Żyjemy w dziwnych czasach... W wielu książkach poruszane są aktualne wydarzenia toteż wspomniano między wierszami, że będzie poruszony wątek pandemii (w tej książce tylko wspomniano o nim, nie do końca mówiąc wprost o co chodzi).
Powieści Laili Shukri wciągaą jak zawsze, sprawiają, że nie można się od nich oderwać. Pokazuje przepych, ale też porusza trudne tematy.
Liczę, że na moim blogu pojawią się inne, wcześniejsze tomy, "Perską kobiecość"- polecam.

Książkę można zakupić na stronie: https://inverso.pl/powiesc-polska/p-perska-kobiecosc?from=listing&campaign-id=15&q=perska+ko


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię obyczajowe książki z motywem arabskim. Tej autorki jeszcze nic nie czytałam, ale mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń