środa, 26 czerwca 2013

"Jesteś tym, co jesz. Książka kucharska" - Gillian McKeith

Autor: Gillian McKeith
Tytuł: Jesteś tym co jesz
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

" Jesteś tym, co jesz. Książka kucharska" to pierwsza książka, którą przekazało mi do recenzji Wydawnictwo Rebis. Wydanie mnie zachwyciło wizualnie ( i nie tylko). Piękne, kolorowe zdjęcia, przyjemny w dotyku papier- cóż więcej chcieć? A na dodatek zapach nowości- uwielbiam jak książka pachnie.
Co do treści- nie mam zarzutów. Nie słyszałam wcześniej o autorce i o jej programie telewizyjnym, dlatego z ciekawością podeszłam do lektury. Niestety, zdaje się, że nie wykorzystam żadnego przepisu, jeśli już, to zrobię jakiś sok. Te przepisy same w sobie nie są złe, ale jakoś żaden nie zainteresował mnie do tego stopnia, żebym pomyślała: Muszę to zrobić". W niektórych zaś znajdują się produkty, których nie znam, nie miałam pojęcia o ich istnieniu. Inne, na pewno smaczne, ale chyba nie mam na nie po prostu ochoty. Lubię (choć nie powinnam ze względu na kaloryczność) kuchnię włoską, polską.
Człowiek ciągle się czegoś uczy ;-).
Myślę, że każdy skorzysta z listy przypraw i przyborów, które w kuchni powinny się znajdować.
Książkę polecam, warto przeczytać- mi się podobała, a Wydawnictwo Rebis zyskało u mnie uznanie za jakość- zobaczymy jak będzie dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz