poniedziałek, 6 marca 2017

"Druga strona miasta"- Karolina Szewczykowska

Autor:  Karolina Szewczykowska
Tytuł: Druga strona miasta
Liczba stron: 520
Data wydania: 17 stycznia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Coś słabo ostatnio u mnie z książkami, które wywołują we mnie wielkie emocje. Jest albo tylko dobrze, albo bardzo źle. Recenzowana dziś przeze mnie powieść należy do gatunku "podobało mi się i nic więcej".
Przede wszystkim bardzo długo nie mogłam się do niej przyzwyczaić. Znajdujemy w niej istny misz masz: dużo dzielnic Warszawy, miejsc, dużo bohaterów. Dużo czasu zajęło mi zapoznanie się z nimi, zrozumienie kto, co i dlaczego.
Aktorka Luiza Orłowicz zostaje zamordowana. Rozpoczyna się śledztwo, żmudne dochodzenie prawdy. Powiązania, zależności różnego rodzaju występują nie tylko pomiędzy znajomymi Luizy, ale również pomiędzy śledczymi. Jest mnóstwo tajemnic, które w toku śledztwa ujrzy światło dzienne.
Czy warto przeczytać książkę? Uważam, że tak. Daje spojrzenie na jedną sprawę z różnych punktów widzenia. Znajdziemy w niej nawet wspomnienia Luizy, która piesze o tym co przeżyła.
Powieść porusza całe spektrum problemów- od tych trochę błahych po te naprawdę trudne do rozwiązania.
Bardzo czekałam na rozwiązanie zagadki i muszę powiedzieć, że nie zawiodłam się.
Zdradzę Wam też małą tajemnicę. Kolejny raz okazuje się, że przeżycia z przeszłości mają ogromny wpływ na życie teraźniejsze, oraz to, że rodzinne tajemnice wcześniej czy później wyjdą na jaw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz