czwartek, 13 lutego 2014

"Jesteś tym, co jesz"- Gillian McKeith

Autor: Gillian McKeith
Tytuł: Jesteś tym, co jesz
Liczba stron: 224
Data wydania: 2014 r
Forma: Książka papierowa
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Czy wspominałam Wam, że bardzo podobają mi się książki wydawane przez Dom Wydawniczy Rebis? Zapewne nie raz i nie dwa, ale powtórzyć nie zaszkodzi. Cóż, jestem tym zachwycona. Te kolory, ten piękny zapach książki... Cudo.
Jedną książkę Gillian McKeith posiadam (a dokładnie: "Jesteś tym, co jesz. Książka kucharska") tym bardziej się cieszę, że będzie druga do kolekcji.
Dostrzegłam też kilka minusów- mała czcionka, piękne lecz jaskrawe kolory troszeczkę przeszkadzały mi czytać no i wielu produktów o których pisze Gillian McKeith nie znam i w moim miasteczku raczej nie dostanę.
Autorka to znana dietetyczka, która dzieli się z ludźmi spostrzeżeniami aby lepiej i zdrowiej im się żyło. Pisze takie rzezy, że człowiekowi włos się na głowie jeży, ale też sprawia, że człowiek zastanawia się nad swoimi nawykami żywieniowymi. Pokazuje o jak wielu istotnych sprawach nie mieliśmy pojęcia, o tym co znaczą poszczególne sygnały, które daje nam ciało. Znajdziemy też trochę przepisów i właściwości danych pokarmów. Jeśli chcemy dowiedzieć się trochę o nas autorka zamieściła kilka testów.
Dla mnie ta książka była trochę dołująca- ciągle doszukiwałam się w sobie tego, o czym pisze Gillian McKeith- i niestety znalazłam wiele. Wniosek jest jeden- wziąć się za siebie aby lepiej się czuć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz