wtorek, 11 lutego 2014

"Tam, gdzie twój dom"- Iwona Żytkowiak

Autor: Iwona Żytkowiak
Tytuł: Tam, gdzie twój dom
Liczba stron: 472
Data wydania: 4 luty 2014 r.
Forma: e-book
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Pechowa ta książka dla mnie. Pisałam recenzję, ale aplikacja nie zapisała mi jej i musiałam zaczynać drugi raz.
Nie podobała mi się ta książka. Można powiedzieć, że przeczytałam ją z przekory. Bo przecież wiele książek zaczyna się nieciekawie, a potem akcja się rozkręca. Myślałam, że tak będzie i w tym przypadku. Od początku mnie nudziła, chwilami miałam ochotę ją odłożyć.
"Tam, gdzie twój dom" to historia trzech pokoleń kobiet. Nie oszukujmy się, takich książek jest wiele, a żeby zainteresować czytelnika każda musi mieć to "coś" w sobie.
Każda z tych kobiet chciała być szczęśliwa. Nasza bohaterka wprowadza się do domu, w którym mieszkała jej matka i babcia, a w którym one przyszły na świat. Szuka szczęścia, ale czy uda jej się je znaleźć? Jakoś nie przypadła do gustu postać Róży, nie polubiłam jej i nie pochwalałam decyzji, które podejmowała.

2 komentarze:

  1. Uch, no proszę, a powieść należy do grupy tych z serii "gwarancją dobrej książki albo zwrot pieniędzy" - możesz przetestować jak to działa, a nuż faktycznie zwrócą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nie wiem jak to w przypadku ebookóww by było ;-)
    Na szczęście otrzymałam od wydawnictwa w ramach współprac recenzenckiej bo tak to pewnie było by mi żal wydanych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń