niedziela, 16 lutego 2014

"Religia"- Tim Willocks

Autor: Tim Willocks
Tytuł: Religia
Liczba stron: 752
Data wydania: 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Człowiek powinien poznawać nowe gatunki literatury. Muszę przyznać, że powyższa książka nie jest w moim typie jednak postanowiłam się przełamać i przeczytać. I wiecie co? Nie było tak źle. A skoro mi, osobie, która nieszczególnie szaleje za powieściami historycznymi to dla pasjonata może być dratka.
Oczywiście, było trochę wątków, które absolutnie mi się nie podobały.
To książka o wojnie i miłości. Ale oczywiście nie tylko.. Bardzo podobał mi się wątek poszukiwania syna Carli.
Książka jest bardzo ładnie wydana, jedynym minusem dla mnie (osoby słabowidzącej) jest mały druk. Zdaję sobie jednak sprawę, że gdyby go powiększono to i tak już gruba książka pewnie doszłaby do 1000 stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz