wtorek, 29 lipca 2014

"Billie"- Anna Gavalda

 Autor: Anna Gavalda
Tytuł: Billie
Liczba stron: 224
Data wydania: czerwiec 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Byłam ciekawa tej książki. Niestety okazała się całkiem nie w moim stylu.
Trzeba przyznać, że dawno nie spotkałam się z książką, którą czyta się w tak szybkim tempie. Dziś rano usiadłam do niej, dwie godziny i mogę podzielić się z Wami moją opinią.
Nie lubię książek, w których jest mało dialogów, za to mnóstwo szczegółów do zapamiętania. Typ narracji w książce- pierwszoosobowy, a więc to sama Billie opowiada o sobie.
"Billie" to opowieść o dziewczynie, która w życiu wcale prosto nie miała. To jakby jej spowiedź, sposób rozliczenia się z życiem. Opowiada o swojej rodzinie, o miłości i życiu uczuciowym. Pokazuje, że mimo trudów czasami coś może się udać (a często ktoś pokiereszowany przez życie uważa, że nie uda.
Jako, że nie do końca jest w moim typie to niestety, nie polecę jej znajomym.
Zastanawiam się tylko jakie są inne książki Anny Gavaldy? Może nie warto się zrażać jedną pozycją, a sięgnąć też po inne? Mogę tylko powiedzieć, że Wydawnictwo Literackie oferuje inne, wspaniałe tytuły, które warto przeczytać

P.s. Aplikacja Blogger na Androida doprowadza mnie do białej gorączki. Po raz kolejny zawiesiła się gdy post był już prawie gotowy i usunęło jego większą część. Macie rady jak temu zaradzić?

1 komentarz: