czwartek, 31 lipca 2014

"Zabłądziłam"- Agnieszka Olejnik

Autor: Agnieszka Olejnik
Tytuł: Zabłądziłam
 Liczba stron: 312
Data wydania: kwiecień 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Czy ja już Wam pisałam, że w Serii z fasonem są same ciekawe tytuły, które warto przeczytać. Na pewno, ale ja z każdą książką utwierdzam się w tym, że warto po nią sięgnąć. Na półce stoją wszystkie dotychczas wydane w tej serii książki, a ja z niecierpliwością czekam na kolejne!
Jedno, co trzeba przyznać- jest bardzo przewidywalna. Mimo to zachęcam do jej przeczytania. Porusza trudne tematy i pokazuje jak ciężko podjąć niektóre decyzje.
Bohaterką historii jest nastoletnia Maja. Początkowo nieufna, nierozmawiająca z nikim dziewczyna po przejściach zmienia się pod wpływem miłości.
Ta książka pokazuje, że mimo cierpienia należy też wracać uwagę na  rodzinę bo może ktoś inny również cierpi? Tak jest tu- mama Mai nie jest w stanie samodzielnie egzystować po samobójczej śmierci swojej starszej córki Kai. Ja wiem, trudno wyobrazić sobie ogrom cierpienia, ale dlaczego dopiero po wykrzyczeniu prawdy prosto w oczy ojciec Mai zdecydował się na terapię/ Można było zaoszczędzić dziewczynie smutków.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz