poniedziałek, 28 lipca 2014

"Mister X"- John Lutz

Autor: John Lutz
Tytuł: Mister X
Liczba stron: 456
Data wydania: 17 lipca 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo Prószyński i S-ka

Dzisiaj recenzja będzie bardzo krótka. Nie spodobała mi się ta książka. Do Lutza mam słabość. To trzecia książka tego autora, którą miałam okazję przeczytać. czytałam "Puls" i "Mrok".  Tak naprawdę wciągnął mnie "Mrok".
"Mister X" to opowieść o dalszych losach detektywa Quinn'a i Pearl, których znamy z poprzedniej książki. Tym razem rozwiązują zagadkę z przeszłości: próbują znaleźć seryjnego zabójcę z przed kilku lat, który "uderza" po raz kolejny.  Takie zlecenie dostali od siostry bliźniaczki jednej z kobiet zamordowanych przez przez Mistera X.
Gdy detektywi chcą się skontaktować ze zleceniodawczynią okazuje się, że ona zniknęła.
Jak to się skończy? Czy morderca dostanie zasłużoną karę?
Do książki na pewno nie przekonała mnie duża ilość zczegółów, które trudne spamiętać.
Są lepsze kryminały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz