wtorek, 22 lipca 2014

"Jak wytrzymać z moją siostrą"- Ann M. Martin

Autor: Ann M. Martin
Tytuł: Jak wytrzymać z moją siostrą
Liczba stron: 240
Data wydania:
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akapit Press

Lat mam trochę więcej niż kilkanaście, ale muszę  przyznać, że lubię czasami, między kryminałem, a wyciskaczem łez przeczytać książkę dla młodzieży. Teraz będzie ku temu okazja ponieważ nawiązałam współpracę recenzencką z Wydawnictwem Akapit Press.
Muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobała ta pozycja, uważam, że warto ją dać dziecku do przeczytania. Opowiada o relacjach rodzeństwa. Wydarzenia relacjonowane są z perspektywy dziewięcioletniej Pearl. Dziewczynce jest smutno, że jej trzynastoletnia siostra Lexie uważa się za tak bardzo dorosłą, że traktuje Pearl z góry, nie ma ochoty z nią rozmawiać. Traktuje dziewczynkę jak malutkie dziecko nie wiedząc jak rani siostrę. Z tego powodu wynikają konflikty rodzinnne.
Książkę naprawdę polecam: pouczająca ale napisana z humorem. Bardzo podobał mi się watek rodzinny z chorobą dziadka w tle. Pokazywał, że na niektóre rzeczy trudno się przygotować i że z niektórych spraw można nie zdawać sobie sprawy. Rodzice sióstr nie spodziewali się, że dziadzio Bo ma tak duże problemy z pamięcią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz