wtorek, 10 października 2017

"Czekałam na Ciebie"- Lisa Scottoline

Autor: Lisa Scottoline
Tytuł: Czekam na Ciebie
Liczba stron: 507
Data wydania: 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Od wielu już lat sięgam po książki Lisy Scottoline. Nie jestem w stanie przejść obok nich obojętnie. Każda, bez wyjątku traktuje o ważnym problemie społecznym i cóż, są naprawdę warte przeczytania.
Tym razem jesteśmy świadkami szczęścia. Nasza bohaterka po długiej walce i oczekiwaniu wreszcie zachodzi w ciążę. To wielki powód do radości, prawda? Czy coś zmąci ten stan?
Wiadomo. Przecież bez nagłego zwrotu akcji nie byłoby tej książki.
Już na samym początku dowiadujemy się, że Christine zostanie matką dzięki metodzie invitro. Skorzystała z banku nasienia. Wraz z mężem starannie wybrali dawcę. Wiedzieli jak wygląda, toteż ogromnym zaskoczeniem było dla nich to, że ujrzeli go na ekranie z informacją, że został aresztowany za popełnienie kilku morderstw.
Christine musi zmagać się z wieloma problemami, które (jak to czasami bywa w powieściach) nie są błahe. Przede wszystkim walczy z  tym, by uwierzono w jej słowa, w to, że widziana w telewizji twarz to rzeczywiście pan dawca.
Dodatkowo- gdy wątpliwości zostały już rozwiane- w jej małżeństwie zaczęło się źle dziać. Pojawiły się tajemnice, Christine nie o wszystkim mogła porozmawiać z Marcusem.
Sięgając po tę książkę wiedziałam, że powinnam przygotować się na jakieś śledztwo. /Tak było poprzednimi razy, tak i teraz.
Lisa Scottoline zgrabnie połączyła emocje, wzruszenia oraz sprawę kryminalną. Wracam do tej autorki i wracać będę.
Pokochałam ją już od pierwszego mojego razu z jej literaturą, od "Ocal mnie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz