wtorek, 10 października 2017

"Równanie miłości"- Simona Sparaco

Autor: Simona Sparaco
Tytuł: Równanie miłości
Liczba stron: 368
Data wydania: 22 sierpnia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Dlaczego, ja się pytam, dlaczego takie książki mocno mnie męczą? To już nie pierwszy raz gdy jestem zmęczona taką górnolotną opowieścią o miłości. Mam wrażenie, że zwykłe powieści, nazywane przez niektórych banalnymi są dużo ciekawsze.
Zastanawiam się czy tylko ja mam takie obserwacje oraz co może mieć na to wpływ. Dochodzę do wniosku, że mój napięty terminarz na pewno nie pomaga w czytaniu akurat takiej literatury.
Takie historie jak ta nie robią na mnie wrażenia. Nie potrafię czytać opowieści o miłości na wieki wieków podczas gdy rani się drugą osobę.
Lea zamieszkała w Singapurze porzucając włoskie miasto. Wiedzie szczęśliwe życie z mężem do momentu kiedy dostaje od rzymskiego wydawnictwa propozycję wydania książki. Stoi za tym Giacomo, który miał duży wpływ na życie naszej bohaterki.
Gdybym kibicowała ich miłości czułabym się źle sama ze sobą. Dlaczego? Wtedy popierałabym coś, co jest dla mnie naganne i niemoralne: zdradę. Można jeszcze zrozumieć niewierność gdy w małżeństwie naprawdę źle się dzieje, gdy tak naprawdę kocha tylko jedna osoba, a druga tylko rani, ale tu tak nie było. Vittorio ubóstwiał żonę, szanował ją, dlatego tym bardziej trudno mi zrozumieć jej postępowanie. Skoro całe życie marzyła o Giacomo to nie powinna zwodzić Vittorio, decydować się na związek z nim.
Mimo, że książka nie do końca mnie zainteresowała to muszę przyznać, że zakończenie bardzo mocno mnie zaskoczyło. Było bardzo ciekawa. Rzecz jasna- na pewno takiego się nie spodziewałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz