wtorek, 10 października 2017

"Żona jubilera"- Judith Lennox

Autor: Judith Lennox
Tytuł: Żona jubilera
Liczba stron: 568
Data wydania: 13 lipca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Wiele sobie obiecywałam po tej książce. W moim przypadku często bywa tak, że im bardziej się na coś nastawiam, tym bardziej pewne jest, że będzie zupełnie inaczej. Tak było i teraz.
Może i nudy nie odczuwałam, powieść okazała się nawet interesująca, ale czegoś mi w niej brakowało. Czego? Sama nie wiem, może bardzo szybkiej i wartkiej akcji? Może chciałam by bohaterowie podejmowali inne decyzje?
Juliet swojego męża poznała gdy była nastolatką. Jak wiele dziewcząt marzyła o prawdziwej miłości, a Henry ujął ją swoją chęcią pomocy. Czy ich życie będzie szczęśliwe? Zapraszam do przeczytania książki, ja nie zdradzę!
Zapewniam, że nie będzie to czas stracony, jak już wspominałam na początku- nie musicie obawiać się nudy. Ale nie jest tak różowo. Na rozkręcenie się akcji trzeba trochę poczekać. Trochę długo, bo tak naprawdę ciekawie robi się dopiero gdzieś w połowie powieści.
Takich jak ta jest wiele na rynku wydawniczym.
Treścią może i książka zbytnio się nie wyróżnia, ale okładką już tak. Bardzo ładna, użyto ciekawych kolorów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz