poniedziałek, 30 grudnia 2013

"Historie, które napisało życie"- Dorota Sumińska

Autor: Dorota Sumińska
Tytuł: Historie, które napisało życie
Liczba stron: 160
Data wydania: listopad 2013
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Zawsze cieszyłam się, gdy jakąś książkę udało mi się przeczytać w ciągu jednego dnia. A tymczasem ta książka to mój osobisty rekord- jej przeczytanie zajęło mi raptem półtorej godziny. Wprawdzie zarwałam na to kawałek nocy, ale to nic.
"Historie, które napisało życie" to malutki zbiór opowiadań. Tak naprawdę to dla mnie pozycja ze średniej półki. Owszem, przy niektórych mocniej zabiło mi serce, nie było takiego, które mi się nie podobało.
Cieszę się, że tę książkę dostałam do recenzji, sama raczej nie zdecydowałabym się na jej zakup. Dlaczego, z prozaicznego powodu- na okładce widnieje cena 29,90, w sklepie internetowym wydawnictwa literackiego- 22,43- za te pieniądze można kupić książki które mają o wiele wiele stron i które są dla czytelnika ucztą literacką.
Za to bardzo mi się podoba wydanie- piękna i przyjemna w dotyku okładka. Myślę, że sięgnę po inne książki napisane przez Dorotę Sumińską bo "Historie, które napisało życie" przyjemnie mi się czytało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz