czwartek, 5 grudnia 2013

"Sekret najpilniej strzeżony"- Jeffrey Archer

Autor: Jefrey Archer
Tytuł: Sekret najpilniej strzeżony
Liczba stron: 400
Data wydania: 2013 r.
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Ależ ciekawa książka! Tylko żałuję trochę, że trafiłam na trzecią część. Na pewno będę szukała pierwszego i drugiego tomu. Niesamowicie wciągnęła mnie historia rodziny Clifftonów i Barrintgonów.
Książka zaczyna się w momencie, gdy Lord Kanclerz musi wyda wyrok, któremu z mężczyzn: Harry'emu Cliftonowi czy Giles'owi Barringtonowi należy się majątek rodowy.Na tylnej stronie okładki napisane jest, że rzuci to cień na te obie rodziny, aczkolwiek wydaje mi się, że jest to trochę przerysowane stwierdzenie. W tle książki wiele polityki, ciut historii miłosnych. Akcja ma miejsce w latach 50'tych XX wieku (choć jest też wspomniane o 1945 roku, kiedy to miała miejsce pamiętna decyzja o spadku Barringtonów). Było wiele ciekawych wątków, ale mi szczególnie spodobały się trzy: miłości Gilesa i Virginni, ten o szkole Sebastiana i adopcji Jessiki.
Książkę polecam, ja jak już wcześniej wspomniałam, będę szukać wcześniejszych tomów bo nie cała historia zainteresowała no i jestem ciekawa, jak wcześniej toczyły się lody tych rodzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz