niedziela, 1 grudnia 2013

"Kąpiąc lwa"- Jonathan Carroll

Autor: Jonathan Carroll
Tytuł: Kąpiąc lwa
Liczba stron: 320
Data wydania: 2013 r.
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Mam za swoje. Powinnam dokładniej czytać opisy. W przypadku tej książki niestety pobieżnie przeleciałam wzrokiem, pomyślałam: może być ciekawe więc wybrałam sobie tę książkę do recenzji.
Mimo, że bardzo przyjemnie się czytało to jednak książka nie w moim typie. Nie lubię literatury SF, walki Chaosu i mechaników to nie dla mnie.
Książka zaczyna się obiecująco, wprowadzenie jest długie i niekoniecznie zwiastuje o czym będzie mowa w dalszej części książki.
Fabuła "Kąpiąc lwa" jest prosta i ciekawa, dyby nie była to książkę bym po prostu odłożyła. A więc o czym możemy przeczytać? A na przykład o pięciorgu przyjaciół, którym śni się taki sam sen. I o walkach Chaosu. O mechanikach.
Mimo, że jak już wcześniej pisałam to nie mój klimat to książkę polecam. Bardzo podoba mi się warsztat autorski Johnathana Carrola, świadczyć może fakt, że swoją twórczością zainteresował kogoś kto nie czuje SF.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz