piątek, 6 grudnia 2013

"Wiedeńska gra"- Carla Montero

Autor: Carla Montero
Tytuł: Wiedeńska gra
Liczba stron: 384
Data wydania: 2013
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Przepiękna okładka, ładne ilustracje i wydanie, prosty język. Tylko to podobało mi się w tej książce. Kilka razy stwierdziłam, że już nie mogę, odkładam, ale ostatecznie doczytałam do końca.
Rzecz dzieje się w Hiszpanii na początku XX wieku, a główną bohaterką jest młoda szlachetnie urodzona dziewczyna, którą dotknęło wiele nieszczęść. Zmarli jej rodzice, została porzucona przed ślubem. Wiele osób by się załamało, na szczęście dla Izabel pomaga jej ciotka.
Isabel łamie wiele męskich serc, ale okazuje się, że Ci mężczyźni nie są jej warci, w końcu każdy z nich kłamie co do swojej tożsamości. Można powiedzieć, że nasza bohaterka stała się pionkiem w bezpardonowej, męskiej grze, w której w tle jest kłamstwo, sekta, szpiegowanie, a nawet zabójstwo. Wszystko to działo się przed wybuchem I wojny światowej. Książka jest pisana w formie pamiętnika dwóch osób- a przynajmniej takie odniosłam wrażenie. Podobało mi się jedynie zakończenie.
Skoro lubię książki z dawniejszych lat (ale uczciwie powiem, że raczej obyczajówki, rzadziej kryminały i thrillery) to ten thriller jakoś w ogóle nie przypadł mi do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz