piątek, 4 kwietnia 2014

Biedronkowy kiermasz książek!!!

W wielu Biedronkach w ramach wiosennego kiermaszu można dostać ciekawe książki zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych w cenie 9.90.
Tutaj znajdziecie ofertę:
Wiosenny kiermasz książek dla dzieci
i
Wiosenny kiermasz książek dla dorosłych

Ja zakupiłam "Kwiaty na poddaszu", "Płatki na wietrze" i książkę o diecie Dukana.
Bardzo, bardzo żałuję że nie udało mi się dostać "Dziennika Helgi" i "Gotujj i chudnij".
Zwiedziłam kilka Biedronek, ale nie znalazłam.
Zresztą, jeśli mam być szczera to bardzo trudno coś tam znaleźć: dużo książek leżących w koszu byle jak.
Mimo to jestem zadowolona.

5 komentarzy:

  1. Ja dorwałam 4 tytuły, ale również były już przebrane i tak trochę bez jakiegoś pomysłu ułożone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam link z Biedronki i w mojej były całkiem inne tytuły, jakie wybrałam poinformuję w stosiku miesiąca :)

      Usuń
    2. W mojej też było sporo tytułów spoza listy ;)

      Usuń
  2. ja dorwałam "Dotyk Julii" ;)

    http://natalax3recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie nie było nic ciekawego ; p

    OdpowiedzUsuń