poniedziałek, 28 kwietnia 2014

"Podróże z Charleyem. W poszukiwaniu Ameryki"- John Steinbeck

Autor: John Steinbeck
Tytuł: Podróże z Charleyem.W poszukiwaniu Ameryki
Liczba stron: 328
Data wydania: 24 kwietnia 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Charley to pies. Ze swoim panem podróżuje po Ameryce i poznaje nowe miejsca i nowych ludzi.
Powiem Wam, że mimo ta książka jest w miarę ciekawa to dla mnie tylko do przeczytania i zapomnienia. Wiem, że są ludzie, którzy lubią taką literaturę, ale ja do nich nie należę.
Bardzo, ale to bardzo podobały mi się sentencje umieszczone na początku.
Zaintrygowała mnie też okładka. Taki naprawdę jest obraz USA? Ja podczas lektury miałam trochę inne wyobrażenia. No cóż, zdarza się. Johna Steinbecka za to uznałam za bardzo sympatycznego mężczyznę, który nie waha poświęcać się wiele by spełniać swoje marzenia i człowieka kochającego zwierzęta.

1 komentarz:

  1. Piszesz krótkie i stanowczo zbyt zwięźłe recenzje, a co do książki - nie przekonałaś mnie.
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń