piątek, 11 kwietnia 2014

"Cuda Jana Pawła II. Pamiątka kanonizacji"- Paweł Zuchniewicz

Autor: Paweł Zuchniewicz
Tytuł: Cuda Jana Pawła II
Liczba stron: 296
Data wydania: 1 kwietnia 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Dziękuję, że mogłam przeczytać tę książkę. Dla mnie Jan Paweł II jest osobą wielkiej wiary i autorytetem. Wiara katolicka jest również moją wiarą i tym bardziej cieszę się, że mogę zrecenzować tę pozycję.
27 kwietnia, już niedługo ma nastąpić kanonizacja Jana Pawła II. Znane są opinie mówiące, że mimo iż to wielki człowiek to co on takiego zrobił, żeby być świętym. Po trosze i a tak myślałam. Ta książka nieco rozjaśniła mi w głowie. No i myślę, że i innym trochę się rozjaśni.
Książka, jak mówi tytuł jest o cudownych wyzdrowieniach, które spowodowały modlitwy do Wielkiego Papieża czy też ustąpienia chorób, które nastąpiły po spotkaniu z Nim. Ja wiem, ze trudno uwierzyć, ale niektórych rzeczy nie da się wytłumaczyć racjonalnie.
Napisana ładnym, prostym językiem, nie nudzi, za to bardzo wciąga. W wielu czytelnikach panuje przekonanie, że skoro książka jest biografią to musi być nudna. Ostatnie książki tego typu, które miałam rękach (czyli "Franciszek. Papież, który się uśmiecha" i "Cuda Jana Pawła II. Pamiątka kanonizacji") łamią ten stereotyp. No, nie żebym ja tak myślała, ale zdarzały się też książki, które nie trafiały do mojego gustu mimo chęci poznania życiorysu danej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz