czwartek, 17 kwietnia 2014

"Zuzanna nie istnieje"- Marta Fox

Autor: Marta Fox
Tytuł: Zuzanna nie istnieje
Liczba stron: 247
Data wydania: 2011 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Czasami zdarza mi się, że mimo ciekawego tematu czyta się ciężko. W przypadku tej książki nie jest to sprawa języka tylko psychiki.  Dlaczego, nie wiem. Nie wiem co się stało, co nie pozwoliło mi się do końca "zanurzyć" w lekturze.
Książka mi się podobała.
Bohaterką jest Zuzanna, młoda wdowa. Pewnego dnia poznaje Pawła- mężczyznę po przejściach. Ich znajomość zaczyna się trochę inaczej niż wiele innych historii miłosnych bowiem Zuzanna w barze proponuje Pawłowi by poszli do apartamentu i uprawiali seks. Tak, dobrze widzicie.
Ale "coś idzie nie tak" i nie mogą o sobie zapomnieć. Czy uda im się odnaleźć? A może nie ma to szans?
Okładka mi się bardzo podoba i to dzięki niej zainteresowała mnie ta książka. Niestety- mimo ciekawej treści zakończenie nie przypadło mi do gustu- jest strasznie banalne.

1 komentarz:

  1. Pamiętam książki Marty Fox - podobały mi się. Ciekawe czy ta również tak by skończyła...

    OdpowiedzUsuń