niedziela, 2 listopada 2014

"Opowiadania i bajki"- Grzegorz Kasdepke

Autor: Grzegorz Kasdepke
Tytuł: Opowiadania i bajki
Liczba stron: 200
Data wydania: 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literatura

Gdy autorem jest Grzegorz Kasdepke pewne jest, że książkę warto zakupić. To nazwisko jest gwarancją dobrej lektury. A teraz do czegoś się przyznam, ja 26- letnia osoba uwielbiam książki napisane przez pana Grzegorza. Bawią, uczą i na pewno zachęcają młodego czytelnika do kontaktu z literaturą.
Dziś mam przyjemność zrecenzować przepięknie wydane bajki i opowiadania wydae przez Wydawnictwo Literatura.
Bardzo, ale to bardzo podobała mi się ta książka. Jest przyjemna w odbiorze, a piękne, nieszablonowe ilustracje dopełniają dzieła pobudzając wyobraźnię dziecka.
"Opowiadania i bajki", jak tytuł wskazuje podzielone są na dwie części. Pierwsza, jak już się można domyślać to właśnie opowiadania i tam właśnie można znaleźć kilka opowiadań, zabawnie napisanych. Nsjbrdziej do gustu przypadło mi to pierwsze, o małym Grzesiu, który poszedł do szkoły i poznał nowych kolegów.
Druga część to bajki. I tu należą się brawa. Autor napisał kilka pięknych bajek, które pomagają zwalczać różne strachy u dzieci. PAda wiele mądrych i prawdziwych słów.
Jedynym minusem jest trochę wysoka cena (na stronie wydawnictwa można zakupić ją za 39.90 zł.). Za jakość trzeba jednak zapłacić: twarda oprawa na pewno przetrwa więcej niż broszurowa.
Naprawdę bardzo polecam. Jak to dobrze, że mam tę książkę w biblioteczce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz