czwartek, 6 listopada 2014

"Wnuczka do orzechów"- dziś premiera!

Czy jest tu ktoś, kto lubi Jeżycjadę? Ja, muszę się przyznać- przeczytałam tylko kilka tomów, ciągle odkładam, ciągle mam coś innego do przeczytania, ale obiecałam sobie, że gdy tylko będę mogła to przeczytam wszystkie tomy.
Jako, że jeszcze nie mam "Wnuczki do orzechów" podzielę się z Wami na razie tylko krótką notką znalezioną na stronie wydawnictwa:
Jeżycjada Małgorzaty Musierowicz to najsłynniejsza polska saga o rodzinie Borejków, od lat my – czytelnicy towarzyszymy ich perypetiom, które pokonują w mistrzowskim stylu, podziwiamy, jak potrafią celebrować każdą chwilę, kochamy za humor, którym skrzy się każda część, wzruszamy się i czerpiemy nadzieję i siłę.

Józinek jest teraz Józefem, ma lat 18, Ignacy Grzegorz szaleje nieustannie z miłości, a Ida – jak zawsze impulsywna i skuteczna.


P.s.Warto zajrzeć na stronę internetową Małgorzaty Musierowicz http://musierowicz.com.pl, gdzie autorka uchyla rąbka tajemnicy.

1 komentarz:

  1. "Jeżycjadę" czytałam, ale tak dawno temu, że już nie pamiętam dokładnie, które części mam za sobą. Może kiedyś skuszę się i zacznę tę serię od nowa. :)

    OdpowiedzUsuń