poniedziałek, 15 czerwca 2015

"Dokąd teraz?"- Iwona Małgorzata Żytkowiak

Autor: Iwona Małgorzata Żytkowiak
Tytuł: Dokąd teraz?
Liczba stron: 488
Data wydania: 12 maja 2015 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Lubię dawać i książkom i autorom drugą szansę. Lubię być zaskakiwana faktem, że mimo nieciekawych wspomnień po przeczytaniu poprzedniej powieści- kolejna okazuje się zupełnie innym doświadczeniem.
"Tam, gdzie twój dom" to jedna z tych książek, które mnie nie zaciekawiły. Pełna chaosu, mało wciągająca. Dlatego, gdy w zapowiedziach wydawnictwa Prószyński i S-ka zobaczyłam "Dokąd teraz" Iwony Małgorzaty Żytkowiak sięgnęłam po nią.
Powiem jedno- jest o wiele lepiej, ciekawiej. Niestety, mimo tego nie jest to książka moich marzeń, po prostu nie mój styl. Nie lubię gdy akcję prowadzi się chaotycznie, przeszłość miesza się z teraźniejszością, gdy jest dużo bohaterów.
Teraz słów kilka o głównej bohaterce. Lili przez wielu postrzegana jest jako femme fatalle, jednak ja od początku wiedziałam, że to maska, pod którą skrywa się najtrudniejsze, najbardziej bolesne wspomnienia z dawnych czasów.
"Dokąd teraz" to książka o pragnieniu miłości, o trudach radzenia sobie z życiem, po traumatycznym przeżyciu. I o tym, że człowiek z wierzchu może być jak skała, jednak "środek", duszę mieć kruche.
Nie spodziewałam się, takiego zakończenia. Szkoda, że akcja nie została poprowadzona dalej- z chęcią przeczytałabym jak Sara poradziła sobie z wyznaniem matki (Lili) i czy okazało się ono prawdą.
Bardzo podoba mi się okładka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz