poniedziałek, 12 czerwca 2017

"Dziesięć godzin"- Maria Nurowska

Autor: Maria Nurowska
Tytuł: Dziesięć godzin
Liczba stron:  264
Data wydania: 11 kwietnia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Z powieściami Marii Nurowskiej nie miałam jeszcze do czynienia mimo, że wiele o nich słyszałam. W bibliotece, którą odwiedzam są one często wypożyczane, popularne. Zastanawiałam się czy są warte lektury, jednak przez długi czas jakoś się nie złożyło bym sięgnęła po którąś. To się zmieniło. Myślę, że będę wracać do książek tej autorki, być może w odległej przyszłości nadrobię wszystko, czego jeszcze nie przeczytałam.
Główną bohaterką "Dziesięciu godzin: jest sędzia. Jak wielu osób w tym zawodzie, tak i jej życie prywatne nie jest wolne od problemów. Małgorzata ma poważnie chorującego męża. Jest to trudna sytuacja bowiem mężczyzna (czemu nie można się dziwić) jest zły na cały świat, co skutkuje rozżaleniem i kłopotami małżeńskimi. Każdy wie, że takie sytuacje mają wpływ na funkcjonowanie całej rodziny. Ważne jest wsparcie z zewnątrz- specjalisty.  Czy nasz bohater zdecyduje się na terapię u psychologa?
Ale to nie koniec! Jest jeszcze akcja, która biegnie równolegle do tej, o której wcześniej wspominałam. Druga część jest jeszcze ciekawsza! Nie sądziłam, że coś takiego może mi się spodobać. Dotyczy ona polityki i zjawisk paranormalnych. Niektórym może się nie spodobać, być obraźliwa (zapewne zwolennikom jedynej słusznej partii), ja świetnie się bawiłam przy niej, mocno mnie wciągnęła.
Czy sięgniecie po książkę?
Dla mnie "mój pierwszy raz" z Marią Nurowską okazał się udany. Z przyjemnością sięgnę po inne powieści tej autorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz