poniedziałek, 12 czerwca 2017

"W labiryncie wspomnień"- Anne Jacobs

Autor: Anne Jacobs
Tytuł: W labiryncie wspomnień
Liczba stron: 768
Data wydania: 8 czerwca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Nie po raz pierwszy okazuje się, że do odbioru danej pozycji musi być odpowiedni czas. Nie należy skreślać czegoś po pierwszym spotkaniu, warto zastanowić się czy mamy siłę na kolejne spotkanie.
Uśmiechnęłam się gdy zobaczyłam, że planowane jest wydanie kontynuacji "W cieniu tajemnic". Zdradzę, Wam coś- w natłoku książek byłam pewna, że poprzednia powieść była zamkniętą całością, nie sądziłam że pojawi się kontynuacja. Dziś już wiem, że moje przekonanie było błędne.
"W labiryncie wspomnień" została zupełnie inaczej przeze mnie odebrana. Pierwszą czytałam niejako z trudem, ze znużeniem, druga zaś żywo mnie zainteresowała, choć niektóre wątki pominęłabym.
Podczas lektury gdzieś z tyłu głowy miałam pytanie: jak mogłam poprzednio reagować zniechęceniem?
Losy Melzerów, bohaterów powieści są bardzo ciekawe. Akcja toczy się podczas pierwszej wojny światowej. Jesteśmy świadkami niedoboru żywnościowego, powołań do wojska oraz życia wojennego. Potwierdza się, że kobiety muszą mieć w sobie mnóstwo siły.
To powieść o życiu i miłości. Bohaterzy to nie tylko bogaci ludzie, ale też służba w domu Melzerów.
Polecam tę ( i poprzednią) książkę Anne Jacobs. Liczę, że w przyszłości pojawi się kolejna pozycja tej autorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz